Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Vart tog veckan vägen ?

Av erica70 - 2 september 2010 20:58

Denna vecka har bara susat förbi, kan inte fatta att det redan är fredag igen ! Har haft "tidigvecka" på jobbet, dvs börja tidigt och sluta tidigt, passar mig perfekt ! Skulle gärna börja 7 varje morgon för att få sluta 45 min tidigare. Vi har sommartid hela september också så det är bara att suga på karamellen.

 

I måndags hade jag fullt med energi och städade och fejjade på kvällen, tisdag helt däckad i soffan, onsdag var det pantning av burkar för hockeylaget - inte mysigt med säckar fulla med halvdruckna öl (varför ??) och läsk från Matfesten..men det gav fina pengar till killarna. I kväll har jag både hunnit "plocka" och göra lite helgfint och fick dessutom ett "il" och målade en tavla. Sånt som man bara kan göra när ilet kommer !!

 

 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica70 - 9 november 2010 08:11

Jag tävlar igen ! http://www.janethepain.se/2010/11/08/3914745-ar-ni-tavlingssugna/#kommentarer . Skulle sååå gärna vilja ha en sån pall så jag hoppas verkligen på tur denna gång !     ...

Av erica70 - 30 september 2010 21:05

Nu snurrar det så fort att jag inte hinner  med så mycket ! Förra veckan besökte jag SKÅNE för första gången i mitt liv ! Jo då, det var mycket trevligt. Fick gå på shoppingtur både i Ängelholm och Helsingborg. Fick bo på slott i slottsvåningen där d...

Av erica70 - 26 september 2010 19:25

Tävlar hos jane the pain och hoppas denna gång på att vinna !! Det man kan vinna är:   Vinsten är alltså väggord från www.wallstyle.se !! Och skulle inte det passa mig ganska bra ? Jag tycker nog jag är värd ett riktigt väggord efter alla d...

Av erica70 - 19 september 2010 16:30


   Besökte i veckan Svenska hem för att kolla om soffor, men såg istället denna stol, som jag gillar skarpt att det är färgade ben på den ! Kände att jag blev helt less på mina vita med stålben och funderar på om man kanske kunde pimpa upp dom geno...

Av erica70 - 19 september 2010 15:18

Vad fort tiden går ! Veckorna rusar fram och nu är det väl snart så man ska börja fundera på julsaker ! Förra helgen var vi i alla fall till Båtfors med jobbet efter ett intressant studiebesök på eftermiddan. Båtfors ligger ute i ingenstans men väldi...

Ovido - Quiz & Flashcards