Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Helg - igen !!

Av erica70 - 30 september 2010 21:05

Nu snurrar det så fort att jag inte hinner  med så mycket ! Förra veckan besökte jag SKÅNE för första gången i mitt liv ! Jo då, det var mycket trevligt. Fick gå på shoppingtur både i Ängelholm och Helsingborg. Fick bo på slott i slottsvåningen där det hände både det ena och andra på natten, brandlarm som tjöt och möbler som drogs runt runt på golvet och levde om när vi skulle sova..huuu..jag tror ju inte på spöken, tror jag...Förutom att vi fick lära oss saker fick vi också gå på vinprovning och prova viner tillsammans med choklad och det var ju trevligt och intressant. Prova vin fick vi också göra på kvällen tillsammans med mat, och vad mer fick vi göra - jo, lyssna på Flamingokvintetten ! Tjo- och hej vad det svängde ! Flyga fick jag ju också göra, och det gick ovanligt bra och jag var ovanligt lugn ! Väl hemma var det bara att ladda om för att delta tillsammans med jobbet i företagstävlingen UPPDRAGET, slutade för andra året på raken med vinst och det firade vi rejält på kvällen !

 

Denna vecka går också i ett rasande tempo. På jobbet är det galet mycket att göra, igår kväll mammamatch i fotboll (och OJ vad jag råkade ha ont i ryggen då...), ikväll filmkväll på jobbet och i helgen ska jag även jobba lördag då vi har öppet hus på jobbet. Även om jag klagar så klagar jag inte, det är ju mest bara ganska roligt hela tiden. Det som kanske är mindre roligt är att man inte hinner göra något hemma..men det får göras en annan dag !

 

I morgon hoppas jag på vinst i tävlingen jag är med i   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica70 - 9 november 2010 08:11

Jag tävlar igen ! http://www.janethepain.se/2010/11/08/3914745-ar-ni-tavlingssugna/#kommentarer . Skulle sååå gärna vilja ha en sån pall så jag hoppas verkligen på tur denna gång !     ...

Av erica70 - 26 september 2010 19:25

Tävlar hos jane the pain och hoppas denna gång på att vinna !! Det man kan vinna är:   Vinsten är alltså väggord från www.wallstyle.se !! Och skulle inte det passa mig ganska bra ? Jag tycker nog jag är värd ett riktigt väggord efter alla d...

Av erica70 - 19 september 2010 16:30


   Besökte i veckan Svenska hem för att kolla om soffor, men såg istället denna stol, som jag gillar skarpt att det är färgade ben på den ! Kände att jag blev helt less på mina vita med stålben och funderar på om man kanske kunde pimpa upp dom geno...

Av erica70 - 19 september 2010 15:18

Vad fort tiden går ! Veckorna rusar fram och nu är det väl snart så man ska börja fundera på julsaker ! Förra helgen var vi i alla fall till Båtfors med jobbet efter ett intressant studiebesök på eftermiddan. Båtfors ligger ute i ingenstans men väldi...

Av erica70 - 15 september 2010 17:59


     Ja, jag är ju ingen småbarnsförälder längre (törs man säga "puh..." åt det..??) men fågelkrokar kan man ju ha i annat än barnrum, därför tävlar jag om dessa hos http://rustaupp.blogg.se/ ! ...

Ovido - Quiz & Flashcards